Autor Wiadomość
nieznajomy
PostWysłany: Wto 18:49, 28 Lis 2006    Temat postu:

niezlke ale polowa sciagnierta z ze strony;}
PeX
PostWysłany: Nie 2:02, 27 Sie 2006    Temat postu: Heldenian

HELDENIAN: UKRYTY ZAMEK [Heldenian]
Heldenian: Ukryty zamek odbywa się raz na tydzień o stałej porze.

Zamek Heldenian położony na zachód od Middleland, stworzony przez bogów Helbreath. Heldenian zniknął podczas trwania wojny pomiędzy bogami, które było największym wydarzeniem w Helbreath roku 2192. Kilkaset lat później został odnaleziony przez księżniczkę miasta Elvine, Helien.

Esencja Helbreath
Esencją Helbreath jest masowa wojna w grze, taka jak Krucjata.
System wojny w Helbreath jest wielką zaletą tej gry i jesteśmy dumni, że jest najbardziej dopracowanym systemem wśród sieciowych gier 2D.Heldenian jest ulepszoną wersją obecnej Krucjaty.

W Krucjacie wojna odbywa się na rozległym polu bitwy i każdemu graczowi jest przypisana jakaś funkcja, każda gildia odgrywa ważną rolę w bitwie. Jednakże w Heldenian to Zamek jest w centrum wydarzeń. Jest to bardziej walka pomiędzy dwoma nacjami niż gildiami w której będzie można spotkać nowe postacie niezależne (NPC) oraz wrogów, którzy będą stanowić nowe wyzwanie dla naszych graczy.

Kiedy popatrzysz na pozostałe gry MMORPG, większość bitew o ważne miejsca na mapie (np. zamki) skutkuje tylko korzyściami dla konkretnych gildii lub małych grup ludzi. Jednakże w Helbreath skupiliśmy uwagę na całych nacjach.

Wymagania
Każdy gracz posiadający lvl 81+ oraz status Combatant może brać udział w Heldenian.

Warunki wygranej
Etap I:
Ktokolwiek zniszczy wieżę strażniczą przeciwnika wygrywa Heldenian. Jeśli wieże nie zostaną zniszczone w określonym przedziale czasowym (ok. 90 minut), to poniższe warunki mają na celu ustalenie zwycięskiego miasta. Warunki są uporządkowane wg priorytetu:
- I warunek: Liczba pozostałych wież.
- II warunek: Liczba flag postawionych na polach.
- III warunek: Jeśli powyższe warunki nie wyłonią zwycięzcy – wygrywa to miasto, które jako pierwsze zniszczy wieże przeciwnika.

Walka odbywac się będzie na mapie Battle Field:


Etap II:
Jeżeli w Heldenian zostanie podmieniona flaga, zdobywanie Zamku dobiega końca. Tylko Guild Master ma możliwość zamiany flagi w Zamku. Kiedy flaga nie zostanie podmieniona w określonym przedziale czasowym (ok. 90 minut), obrońcy wygrywają.

Walka odbywac się będzie na mapach:
Rampart (ostatni bastion) oraz Gods Heldenian (zamek)


Są dwa etapy zdobywania zamku. W etapie I nie należy on do żadnego z miast. Jeżeli któraś z nacji pokona przeciwną, zdobywa Zamek. W etapie II zamek obrońcami zamku nacja która zdobyła go w poprzednim etapie. Atakująca nacja musi dostać się do Zamku i umieścić swoją flagę w środku aby zwyciężyć.

Aby dać obu nacjom równe szanse na korzyści z posiadania Heldenianu, co dwa tygodnie następuje powrót do stanu Neutralnego.
Tydzień 1: Etap 1
Tydzień 2: Etap 2
Tydzień 3: Etap 2

Przygotowania
Możesz teleportować się na mapę: Battle Field poprzez rozmowę z Gail w Command Hallu.

Kiedy Heldenian jest przejęty przez jedną z nacji:
Drużyna broniąca zaczyna walkę wewnątrz zamku, drużyna atakująca zaczyna na zewnątrz.

Kiedy Heldenian nie należy do żadnej z nacji:
Obie nacje zaczynają bitwę na Mapie : Battle Field.

Zasady Zdobywania Zamku:
- Podczas zdobywania zamku, zabijanie sojuszników jest możliwe lecz karane statusem kryminalisty oraz wysłaniem do więzienia.
- Podczas Heldenian, gracze mogą użyć czaru recall lub innych zwojów ale jeśli utracą połączenie z serwerem, zostaną przeniesieni do miasta.
- Zwykła magia nie może być użyta do przywołania potworów (czar summon creature).
- Kiedy postać ginie podczas Heldenian, jej doświadczenie zostanie odjęte jak przy normalnej śmierci.
- Kiedy postać zabije gracza z wrogiego miasta otrzymuje punkt EK.
- Kiedy otrzyma się punkt EK, dostanie się 3x więcej niż doświadczenia.
- Bez względu na ilość punktów życia przywołanej jednostki, ginie ona kiedy gracz przeniesie się do miasta.
- Postać otrzyma 300 punktów przywołania za każdy jeden punkt charyzmy (przykładowo: 10 CHR = 3000 punktów).
- Tylko członek gildii może zdobywać punkty przywołania.
- Postacie nie mogą zebrać więcej niż 12000 punktów przywołania bez względu na posiadaną ilość charyzmy.

Limity i właściwości
- Maksymalnie można przywołać tylko 4 stwory na całą bitwę.
- Zdobywanie Flagi: można ją dostać w zamku obrońców za punkty EK (10 punktów EK można zamienić na 1 flagę).
- Właściwość Flagi: Kiedy flaga zostanie użyta na polu bitwy, twoje obrażenia (oraz pobliskich sojuszników) zwiększają się o 30 % – efekt kilku flag nie sumuje się, bonus zawsze wynosi 30 %.
- Flaga znika z pola bitwy kiedy Heldenian się kończy.
- Kiedy flaga nie została wykorzystana, może zostać użyta w następnym 1 etapie zdobywania zamku.
- Nie można używać przywołanych jednostek w środku zamku.

Korzyści dla nacji która zdobyła zamek/wygrała Heldenian
Możliwość teleportowania się do konkretnych miejsc (Middleland i Battlefield). Ceny nie ulegają zmianie dla miasta, które wygrało. Ale dla przegranego miasto wszystkie ceny w sklepach zostają podwojone.Szansa na znalezienie przedmiotu dla zwycięzców jest zwiększona o 150%.Zwycięskie miasto może wejść do zamku nawet wtedy, gdy nie trwa jego zdobywanie.

Summony
Jak na Krucjacie, możesz zobaczyć specjalne jednostki i wieże. Jednakże w połowie, ponieważ tylko pewni gracze mają możliwość nabycia owych jednostek.W Heldenian można nabyć jednostkę, która nie posiada ograniczeń, gracz może kontrolować ową jednostkę, którą przywołał.

Heavy Battle Tank
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Barbarians
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Sorcerers
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Temple Knights
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Dark Knights
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Master Elves
Życie - N/A Obrażenia - N/A
Praw. otrz. ciosu - N/A Obrona - N/A
Magic Resistance - N/A Doświadczenie - N/A

Wieżyczki

Nazwa Działanie Wygląd
Crossbow Tower Atakuje zbliżających się wrogów strzałami.
Ancient Guard Tower Atakuje zbliżających się wrogów ognistymi kulami.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group