Forum  dotyczące gry Helbreath Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Czary

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum dotyczące gry Helbreath Strona Główna -> Czary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PeX
Administrator



Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:07, 27 Sie 2006 Temat postu: Czary

ZAKLĘCIA [magic]

Każdy czar zużywa mane (mp - mana points) przy czarowaniu. Jeśli czar nie ma ograniczenia poziomu postaci wtedy jest wymagana ilość punktów inteligencji (INT). Każdy czar ma określoną ilość wymaganej inteligencji, by się go nauczyć. Każdy czar jest przyporządkowany kręgowi, pierwszy jest najniższy, 10 najwyższy. Każdy czar jest inny, są obronne, ofensywne oraz o odmiennym zastosowaniu. Wszystkie są pomieszane w różne koła. Niektóre czary robią dwie lub więcej rzeczy naraz, niektórych da się uniknąć, innych nie. Lodowe czary mają możliwość zamrażania, przez co zwalniają cel, zarówno gracza jak i potwora. Czary ziemi wysysają punkty kondycji (stamina) jak i zadają obrażenia. Czary takie jak 'poison cloud' i 'cloud kill' działają na obszarze, na którym zostały rzucone, zatruwając wszystkich, którzy znajdą się w ich zasięgu. Natomiast czary takie jak 'energy strike' i 'lightning strike' czynią obrażenia bez dodatkowych efektów. Ucząc się który czar co robi i kiedy ich używać pomaga, poznajesz możliwości czarów podczas gry przez własne doświadczenie, obserwując innych itd.


Wieża magów jest miejscem, gdzie możesz nauczyć się czarów po zdobyciu wymaganej ilości punktów inteligencji (INT).
Możesz zachować część many, którą potrzebuje czar by go użyć, przez korzystanie z różdżek (wand). Różdżki wymagają odpowiednich poziomów by móc ich używać w kolejnych stopniach ich oszczędności many. MS to Mana Saving (oszczędzanie many) - MS0, MS10, MS20; różdżki tego typu mogą być zakupione w kuzni, MS28 są dostępne dla magów, którzy osiągneli 180 poziom oraz MS30 która to różdżka jest rzadkim przedmiotem, wszystkie one są różdżkami o innym typie oszczędzania many. Są także naszyjniki, które pomagają oszczędzać manę; są to: MS10 oraz 'Necklace of Liche'. Przedmioty oszczędzające manę można łączyć, dlatego mag może zachować nawet do 45% potrzebnej many na wyczarowanie zaklęcia.

Mana jest naturalnie odnawiana. Zbroja MP (punkty many) także może pomóc w regenerowaniu większej liczby punktów. Zbroje MP są rzadkie i wartościowe dla magów. Mana opiera się na tym jak dużo gracz ma punktów MAG tak jak i obrażenia które zadaje postać. Im więcej MAG, tym więcej masz many, większe obrażenia zadajesz i więcej many regeneruje się. Niektóre czary z dużym MAG mogą właściwie uderzyć dwa lub więcej razy zadając tyle też razy obrażenia na gracza lub potwora, który był celem. Czary takie jak 'Protection from Arrows, Protetion from Magic i Absolute Protection from Magic' mogą być użyte tylko pojedynczo.

Znak * obok czaru oznacza, że nie mogą być pozyskane w Wieży Magów, ich przepisy muszą zostać zdobyte w wyniku walki z potworami.
Znak ** oznacza, że czar ten nie może być pozyskany w Wieży Magów, a do jego wyczarowania potrzebna jest specjalna różdżka, czar ten może być wyczarowany raz na 20 minut, a cały czas może być używana jako zwykła różdżka.


Circle 1
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Magic Missile 18 8 Mały Magiczny pocisk, obrażenia 5-13 1x1 100
Create Food 18 18 Tworzy jedzenie (mięso lub bagietke) 1x1 100
Heal 20 15 Przywraca 15-25 punktów HP 1x1 100
Circle 2
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Recall 20 15 Lvl 81+ przenosi się do miasta, level 80- przenosi się na swoją farmę. Nie możesz używać Recall w mieście wroga oraz na terenach(mapach) przeciwnego miasta 1x1 120
Stamina Drain 22 15 Wysysa 15-30 punktów SP 3x3 200
Energy Bolt 24 15 Pocisk Energii, obrażenia 5-15 3x3 200
Celebrating Light 25 20 Fajerwerki N/A 400
Defense Shield 26 19 Podnosi punkty obrony o 10 1x1, 1 min. 200
Circle 3
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Stamina Recovery 20 20 Odnawia 15-25 punktów SP 3x3 300
Protection from Arrows 20 22 Całkowita obrona przed strzałami 1x1, 1 min. 300
Fireball 26 27 Kula ognia, obrażenia 10-17 2 500
Hold Person 26 24 Zatrzymuje cel, anulowane przez jakiekolwiek obrażenia 1x1 500
Possession 26 25 Podnosi przedmioty na odległość 1x1 500
Great Heal 28 28 Dodaje 25-45 punktów HP 1x1 500
Poison 29 28 Zatruwa cel zadając 20 obrażeń od trucizn 1x1 700
Great Stamina Recovery 30 28 Odnawia 25-40 punktów SP 3x3 800
Circle 4
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Invisibility 30 31 Czyni cel niewidzialnym przez minute 1x1 800
Detect Invisibility 30 33 Wykrywa niewidzialnych graczy i potwory Full Screen 700
Protection from Magic 32 35 Ochrona przed czaramy ofensywnymi do 8 kręgu czarów 1x1, 1 min. 850
Tremor 33 34 Trzęsienie ziemi, obrażenia 10-20 3x3 1000
Fire Strike 34 36 Większa Kula Ognia, obrażenia 15-25 4x4 1000
Cure 35 32 Odtruwa cel 1x1 700
Paralyze 36 35 Paraliżuje cel, anulowane przez magiczny atak 1x1 1000
Summon Creature 38 35 Przywołuje stwora do czarującego 1x1 1000
Lightning Arrow 38 32 Elektryczna strzała, obrażenia 20-45 1x1 1100
Circle 5
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Confuse Language 42 40 Zakłuca kontakt z innymi na 2 minuty 3x3 1300
Firewall 45 42 Tworzy ścianę ognia 1x5 1200
Triple Energy Bolt 45 40 Strzela 3 mocnymi Pociskami Energii 5x5 1700
Great Defense Shield 46 45 Daje celowi 20 punktów obrony 1x1 1700
Lightning 47 48 Uderzenie piorunu, obrażenia 30-55 1x1 1700
Fire Field 48 48 Stwarza pole ogniowe 3x3 1400
Poison Cloud 49 48 Stwarza trującą chmurę 3x3, 40 sek. 1800
Chill Wind 50 45 Mrozi cel zadając małe obrażenia 3x3 2000
Circle 6
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Mass Poison 52 52 Znacząco zatruwa cel 1x1 2100
Mass Lightning Arrow 53 55 5 świetlnych strzał, obrażenia 40-65 1x1 3000
Spike Field 56 56 Tworzy kolczaste pole, odejmując od 3 do 8 punktów życia przy każdym kroku 4x4 2300
Ice Storm* 59 58 Zamraża cel, powoli odejmuje punkty życia, gdy cel przebywa w zasięgu czaru 3x3, 40 sek. Manual
Lightning Bolt 58 58 Pocisk świetlny, bezpośrednie obrażenia 35-50, pośrednie 15-25 1x1, Path Range 2500
Berserk 59 57 Podwaja fizyczne obrażenia 1x1, 40 sek. 2200
Ice Strike 60 59 Zamraża i niszczy cel 4x4 4200
Circle 7
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Energy Strike 67 65 Wiązka Pulsującej Energii, obrażenia 45-80 4x4 5000
Mass Fire Strike* 85 80 Eksplodująca Bomba Ogniowa, obrażenia 40-80 4x4 Manual
Confusion 73 78 Cel nie moŻe rozpoznać obywatelstwa graczy 3x3, 30 sek. 7500
Mass Chill Wind 93 93 Mocniejszy Mroźny Wiatr 4x4 9800
Earthworm Strike 97 80 Przywołuje robaka, który uderza spod ziemi, wysysa 40 punktów Staminy 3x3 12000
Absolute Magic Protection 112 90 Całkowita ochrona przed magią 1x1 13500
Armor Break 97 90 Zmniejsza wytrzymałość zbroi i znacząco rani cel 3x3 20000
Circle 8
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Bloody Shock Wave* 105 120 Wysyła czerwoną szokującą falę, obrażenia bezpośrednie 60-80, pośrednie 20-40 3x3, Path Range Manual
Cloud Kill 120 130 Tworzy bardzo trującą chmurę 5x5 20000
Lightning Strike 123 90 Liczne Pociski świetlne, obrażenia 55-100 4x4 35000
Mass Confusion 130 136 Cel przez długi czas nie moŻe rozpoznać obywatelstwa graczy 4x4, 1 min. 15000
Mass Ice Strike 133 120 Zamraża i zadaje znaczne obrażenia 4x4 21000
Illusion Movement 160 150 Gracze niemogą zbyt dobrze kontrolować swoich ruchów 1x1 27000
Cancellation* 160 150 Deaktywuje ochronę przed strzałami oraz magią, tarczą ochronną oraz większą tarczą ochronną 1x1 Manual
Circle 9
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Illusion 150 143 Cel widzi graczy tak jak czarujący 3x3, 20 sek. 27000
Meteor Strike 169 120 Przywołuje meteoryt z nieba, obrażenia bezpośrednie 55-12-, pośrednie 10-50. Obrażenia powtarzają się 3x3 40000
Mass Magic Missile 185 160 Potężny błysk energii, który przebija się przez ochronę magiczną i sprawia, że gracze i potwory odlatują 4x4 45000
Inhibition-Casting 160 150 Sprawia, że cel nie może czarować przez 40 sekund 1x1 Manual
Circle 10
Nazwa INT Mana Efekt Zasięg Cena
Mass Illusion 180 200 Bardzo trwała iluzja 1x1 55000
Blizzard 195 170 Przywołuje burzę śnieżną, która zamraża i znacznie rani Twoich przeciwników, przebijając się przez magiczną ochronę 4x4 43000
Mass Illusion Movement 200 200 Ruchy gracza są odwrócone (lewe staje się prawe itp) na jedną minutę. Nie może być wyczarowane przy współobywatelu 1x1 27000
Ressurection** 100 200 Wskrzesza gracza 1x1 Staff
Earth Shock Wave* 200 180 Wysokich obrażeń atak spod ziemi, wysysa punkty Staminy nawet, gdy gracz jest całkowicie chroniony przed magią 1x1 Manual


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum dotyczące gry Helbreath Strona Główna -> Czary Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin